Facebook

SILNIK ZABURTOWY DF15AS

SKU: SILNIK ZABURTOWY DF15AS

Dostępność: W magazynie

Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.

Normalna cena: 12 900,00 zł

Special Price 11 700,00 zł

Oceń ten produkt jako pierwszy

Szczegóły

SZCZEGÓŁY

Picture of boat using DF20A/DF15A/DF9.9B

OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA

DF20A, 15A i 9.9B to pierwsze na świecie czterosuwowe silniki zaburtowe w swoich klasach mocy wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora. Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Inżynierom Suzuki udało się zbudować najlżejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.

LEAN BURN CONTROL SYSTEM

Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.

WERSJE Z ELEKTRYCZNYM UKŁADEM ODCHYLANIA SILNIKA

Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenośnych silników zaburtowych Suzuki znajdują się cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie – DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.

Picture of Power Tilt Models Available

EFEKTYWNIEJSZA PRACA, MNIEJSZA EMISJA ZANIECZYSZCZEŃ

Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC. Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION

BARDZO NISKIE ZUŻYCIE PALIWA – UKŁAD SUZUKI LEAN BURN CONTROL

Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.

Diagram of Superior Fuel Economy ? Suzuki's Lean Burn Control System
Dane wykorzystane w tym wykresie pochodzą z testów wewnętrznych, przeprowadzonych w jednolitych warunkach. Wyniki mogą się różnić w zależności od warunków pomiaru (konstrukcja łodzi, rozmiar, waga, warunki pogodowe itp.)
  • W porównaniu z tradycyjnym DF90

UKŁAD WTRYSKU PALIWA NOWEJ GENERACJI

DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.

Picture of New Generation Fuel Injection System

LEKKI SILNIK O ZWARTEJ BUDOWIE

Modele DF20A/15A zawdzięczają tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM) /11,0 kW (15 KM).

Diagram of Light Weight & Compact

ŁATWY W OBSŁUDZE

Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, że nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych dostępnych na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, że pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi wibracjami.

RĘCZNY ROZRUSZNIK EASY START

Silniki są wyposażone w rozrusznik zaprojektowany tak, aby nie wymagał użycia dużej siły podczas rozruchu. W połączeniu z układem wtrysku paliwa, sprawia on, że rozruch silnika jest wyjątkowo łatwy.

Picture of Easy Start Recoil Starter

POWŁOKA ANTYKOROZYJNA SUZUKI

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

WERSJE Z ELEKTRYCZNYM UKŁADEM ODCHYLANIA SILNIKA

Niektóre wersje silników przenośnych są teraz dostępne z elektrycznym układem odchylania, oferującym płynniejsze przemieszczanie się jednostki. Układ zapewnia większą wygodę i łatwiejszą eksploatację. (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/15ATH)

Picture of Power Tilt Models Available
MODEL DF15A
Zalecana wysokość pawęży mm S : 381, L : 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg*1 S : 44.0, L : 45.0
Rodzaj silnika OHV
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 11.0 (15)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 1.0 litra
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 6A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
7”-12”

*1 - Masa netto, uwzględnia przewody akumulatorowe, nie uwzględnia śrub i środków smarnych
*2 - Wszystkie śruby są trójpłatowe. Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem producenta, w celu odpowiedniego doboru śruby.

CENNIK

Model Śruba Rozmiar śruby Zbiornik paliwa Masa Manetka Technologia Lean Burn Kolor obudowy Cena poprzednia Cena brutto
DF15AS Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 44kg Czarny 11 700 zł
- 1 200 zł
12 900 zł
11 700 zł
DF15AS Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 44kg Biały*2   13 100 zł
DF15AL Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 45kg Czarny 11 900 zł
- 1 200 zł
13 100 zł
11 900 zł
DF15AES Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 48kg Czarny 12 800 zł
- 1 200 zł
14 000 zł
12 800 zł
DF15AEL Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 49kg Czarny   14 200 zł
DF15ARL Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 48kg Czarny 14 400 zł
- 1 200 zł
15 600 zł
14 400 zł
DF15ATL Aluminiowa 3x9-1/4x10 12l 45kg Czarny 17 800 zł
- 1 200 zł
19 000 zł
17 800 zł

*2Silnik dostępny na zamówienie


Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów przedstawionych modeli silników zaburtowych Suzuki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji silnika zaburtowego następuje w umowie jego sprzedaży.

REKOMENDOWANE ZESTAWY AKCESORIÓW DLA SILNIKÓW ZABURTOWYCH DF20A/DF15A/DF9.9B

Wybierając silnik zaburtowy warto zadbać o niezbędne akcesoria, takie jak manetka, wskaźniki czy odpowiednia śruba napędowa. Podczas zakupu silnika zaburtowego możecie Państwo skorzystać z porad dealerów Suzuki w zakresie dosępności gotowych zestawów akcesoriów przygotowanych dla poszczególnych kategorii silników. W przypadku chęci skompletowania własnego zestawu polecamy kontakt z dealerem Suzuki.

ZESTAWY AKCESORIÓW DLA SILNIKÓW ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM Z ZEGAREM ANALOGOWYM LUB WYŚWIETLACZEM ELEKTRONICZNYM

SILNIKI ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM WERSJA Z MANETKĄ

Obrotomierz z kontrolkami (DF9.9BR - DF20AR)

OBROTOMIERZ Z KONTROLKAMI (DF9.9BR - DF20AR)

CENA: 625 ZŁ BRUTTO


SILNIKI ZE STEROWANIEM MECHANICZNYM WERSJA Z MANETKĄ, ZEGAR ELEKTRONICZNY

Wyświetlacz wielofunkcyjny

WYŚWIETLACZ WIELOFUNKCYJNY


Wiązka podłączeniowa 7,1m

WIĄZKA PODŁĄCZENIOWA 7,1M

CENA: 3 150 ZŁ BRUTTO

Informacje dodatkowe

Kolor czarny
Producent SUZUKI

Napisz własną recenzję

Oceniasz: SILNIK ZABURTOWY DF15AS

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.