Facebook

SUZUKI V-STROM 1050

SKU: SUZUKI V-STROM 1050

Dostępność: W magazynie


THE MASTER OF ADVENTURECZYLI DOKĄD TYLKO ZECHCESZ!


V-Strom ma uznaną renomę i został przez lata przetestowany jak niewiele innych motocykli z tego segmentu. Suzuki ma liczne grono fanów, bo daje prawdziwą wolność. Chcesz jeździć nim do pracy? Nie ma problemu! Potrzebujesz maszyny, która zawiezie cię za horyzont i w dodatku tylko po bezdrożach, z daleka od autostrady i miejskich ulic? V-Strom 1050 to Suzuki dla Ciebie! Sprawdzony, solidny, wytrzymały, na wszystkie pory roku i na każdą drogę. Dosłownie i bez przenośni.


66 900,00 zł

Oceń ten produkt jako pierwszy

Szczegóły

V-STROM 1050. MISTRZ PRZYGODY

NA CO DZIEŃ I… OD ŚWIĘTA!

V-Strom 1050 jest na co dzień, na drogi twardsze lecz też takie nieco gorszej jakości. Wszechstronność tej maszyny gwarantuje prześwit 16,5 cm, ale też odpowiednio wytrzymałe podwozie i mocny silnik. Motocykl ma aluminiowe podnóżki i osłonę silnika z tworzywa. Pod względem funkcjonalności czy elektronicznych systemów wspomagających kierowcę jest godnym następcą Suzuki V-Strom 1050XT, które wprowadzono do sprzedaży w roku modelowym 2020.

DWIE DEKADY V-STROMA

DESIGN i DNA SUZUKI

W 1988 roku w pustynnym rajdzie Paryż-Dakar zadebiutowało Suzuki DR-Z800. Przedni błotnik tego wyczynowego motocykla jest znakiem charakterystycznym terenowych maszyn rodem z designerskiego centrum Suzuki w Japonii. Nowy V-Strom 1050 - zaprojektowany z dbałością o poprawę komfortu podczas długodystansowych wypraw - pozostaje wierny sylwetce protoplasty ze świata cross-country.

ŁATWO ROZPOZNAWALNY

Najnowsza ewolucja V-Stroma jest na wskroś nowoczesną interpretacją Suzuki DR-Z. Trzeba jednak pamiętać, że V-Strom to marka sama w sobie – pierwsze takie motocykle Suzuki pokazało w roku 2002! Najnowszy V-Strom 1050 ma bardziej agresywny lecz wciąż wyrafinowany wygląd (koła 19-cali z przodu, 17-calowe z tyłu, powiększona szyba przednia, dzielona kanapa z możliwością regulacji poziomu siedzisk).

2002 - 2014

I GENERACJA 2002 - 2014

Pierwsza generacja modelu, który podbił serca motocyklistów na całym świecie za swoją wszechstronność i wygodę.

2014 - 2020

II GENERACJA 2014 - 2020 light

Druga generacja była komfortowa lecz niezmiennie wytrzymała, a dodatkowo stała się jeszcze bardziej technologiczna – w motocyklach zastosowano wtedy m.in. kontrolę trakcji. W stylu V-Stromy z tej serii nawiązywały do modelu DR-BIG.

2020 - 2022

III GENERACJA 2020 - 2022

Suzuki V-STROM 1050/XT miał bardziej agresywny styl, a także mocniejszy silnik. W trzeciej generacji zastosowano także inteligentny system jazdy Suzuki (S.I.R.S).

The Master of Adventure

NOWY V-STROM 1050

ZAWIESZENIE I RAMA

V-Strom 1050 logo

V-Strom 1050 ma lekkie podwozie z ramą z aluminium. Takie rozwiązanie gwarantuje nie tylko o komfort i przyjemną jazdę, ale też wytrzymałość na kiepskich nawierzchniach.

rama-i-zawieszenie

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

efektywny-uklad-hamulcow

SKUTECZNY UKŁAD HAMULCOWY

Z przodu V-Strom ma dwie tarcze (średnica 31 cm, tzw. pływające) z zaciskami czterotłoczkowymi marki Tokico. Stabilność poprawia tylny hamulec tarczowy oraz system ABS.

solidna-aluminiowa-rama

SOLIDNA RAMA Z ALUMINIUM

Do produkcji ramy nowego V-Stroma wykorzystano odlewy i wytłoczki z aluminium, którą są lekkie, solidne oraz sztywne. Rama w najnowszym motocyklu dodatkowo została wzmocniona pod kanapą.

zoptymalizowane-zawieszenie

ZOPTYMALIZOWANE ZAWIESZENIE

Z przodu V-Strom 1050 ma widelec upside-down od KYB, który zapewnia płynność jazdy po nierównościach i doskonałą charakterystykę tłumienia, a więc znakomicie sprawdza się w turystyce. Zawieszenie przednie i tylne (także od KYB, typu monoshock, z regulacją napięcia wstępnego za pomocą pokrętła) są w pełni regulowane, żeby dopasować motocykl do nawierzchni i jazdy według preferencji kierowcy.

silnik

SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY

Motocykl napędza czterosuwowy silnik V-Twin DOHC 900, o pojemności 1037 cm3. Jest elastyczny i mocny, a krzywa przebiegu momentu w średnim zakresie obrotów przebiega łagodnie. W tej dwucylindrowej jednostce zawory wydechowe są chłodzone sodem, co w czasie jazdy przy obciążeniu pozwala szybciej schłodzić komorę spalania. Suzuki takie rozwiązanie zastosowało po raz pierwszy!

regulowana-szyba

SZYBA Z PRZODU

Z regulacją w pionie za pomocą odpowiedniego uchwytu szybkiego zwalniania. Szybę przetestowano w tunelu aerodynamicznym. Można ją ustawić w 11 różnych położeniach, zmieniając poziom w zakresie nawet 5 cm.

komfortowe-dzielone-siedzisko

WYGODNIE ZA KIEROWNICĄ

Kierowca siedzi nieco niżej od pasażera, ale siedzisko kierowcy można podnieść o 2 cm (do poziomu siedziska pasażera).

koła

KOŁA ZE STOPÓW LEKKICH

W motocyklu V-Strom 1050 montowane są koła z aluminiowymi obręczami (10 ramion). Przednie ma średnicę 19, a tylne – siedemnastu cali. Ogumienie seryjne to Bridgestone Battlax Adventure A41.

S.I.R.S.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM

Inteligentny system wspomagający kierowcę w prowadzeniu i podczas hamowania. Gwarantuje wygodę, poprawia bezpieczeństwo w podróży oraz codziennej eksploatacji.

LOW-RPM

LOW RPM ASSIST SYSTEM

System wspomagania przy niskich prędkościach obrotowych

Wspomaganie przy niskich prędkościach obrotowych wykorzystuje zintegrowaną funkcję TI-ISC (Throttle-body Integrated Idle-Speed Control) do płynnego zwiększania prędkości obrotowej w momencie zwalniania sprzęgła. Motocykl samoczynnie nie dopuszcza do zdławienia silnika, gdy ruszamy lub jedziemy wolno, a więc pomaga zapanować na V-Stromem w ruchu ulicznym, gdy często trzeba się zatrzymywać i zaraz ruszać. System - ulepszony i współdziałający z układem SCAS - został wykorzystany w nowym Suzuki GSX-S1000GT.

IMU

SZEŚCIOOSIOWY IMU

IMU to akcelerometry i żyroskopy zintegrowane we wspólnej kompaktowej obudowie. Sześcioosiowe urządzenie mierzy prędkość kątową i przyspieszenie, stale monitorując skok, przechył oraz odchylenie motocykla podczas jazdy. Moduł IMU wspomagają elektroniczne systemy S.I.R.S

QUICKSHIFTER

DWUKIERUNKOWY QUICKSHIFTER

Pozwala na zmianę przełożeń (na wyższe lub niższe) bez sprzęgła. Quickshifter, podobny jak ten z modelu GSX-S1000GT, pozwala na szybszą i płynną zmianę biegów. Wystarcza jeden ruch stopy, co przekłada się na wygodę kierowcy. Biegi można też zmieniać konwencjonalnie, wyłączając quickshifter.

uklad-kontroli-trakcji

SUZUKI TRACTION CONTROL (STCS)

Układ kontroli trakcji

Kontrola trakcji ma trzy poziomy ustawień lub można ją całkowicie wyłączyć. Podobnie jak w modelu 1000GT im wyższy tryb, tym Traction Control ingeruje mocniej, aktywnie ograniczając poślizg tylnego koła.

MTBS

SUZUKI MOTION TRACK BRAKE SYSTEM (MTBS)

Dane dostarczane przez moduł IMU są uzupełniane informacjami o prędkości obu obracających się kół. Dzięki temu ABS może działać również na zakrętach, a więc gdy motocykl jest pochylony. Pozwala to utrzymać przyczepność, a więc poprawia bezpieczeństwo w jeździe na łukach.

W trybie „1” urządzenie ingeruje w minimalnym stopniu. W trybie „2” jest zdecydowanie bardziej pro-aktywne.

Uwaga. Suzuki zawsze zaleca zachowanie bezpiecznej prędkości i dostosowanie jej do pogody oraz warunków panujących na drodze.

tempomat

TEMPOMAT

Redukuje zmęczenie w trasie ze stałymi prędkościami. Pozwala utrzymać prędkość bez konieczności użycia przepustnicy. System w DL1050 działa już na drugim biegu (lub wyższych przełożeniach) w zakresie 2-7 tysięcy obr./min, a więc w praktyce jazda z włączonym tempomatem jest możliwa od zaledwie 25 km/h.

przelacznik-trybu-jazdy

SUZUKI DRIVE MODE SELECTOR

Przełącznik trybu jazdy

Moduł SDMS współpracuje z układem elektronicznego sterowania przepustnicą. Kierowca ma do dyspozycji 3 tryby, które różnią się charakterystyką krzywej mocy. Dzięki temu kierowca może dopasować zachowanie motocykla do warunków na drodze, ale też preferowanego stylu jazdy.

hill-hold-control-system

HILL HOLD CONTROL SYSTEM

System kontroli wjazdu pod wzniesienie automatycznie aktywuje na 30 sekund hamulec tylny, gdy V-Strom zatrzyma się na stromym stoku (nawet po zwolnieniu dźwigni czy pedału hamulca). W ten sposób łatwiej ruszyć pod górę bez obawy o stoczenie.

load-dependent-control

LOAD DEPENDENT CONTROL SYSTEM

System sterowania zależny od obciążenia

Rozpoznaje jego zmiany, automatycznie dopasowując reakcję układu hamulcowego. Zapewnia efektywne zatrzymywanie w każdej sytuacji.

slope-dependent-control

SLOPE DEPENDENT CONTROL SYSTEM

W czasie zjazdu ze wzniesienia elektronika przez cały czas monitoruje kąt pochylenia motocykla i ciśnienie w układzie hamowania, żeby zapobiec niepożądanemu odciążeniu tylnego koła i co za tym idzie osłabieniu siły hamowania przy zjeździe.

RIDE-BY-WIRE

* Motocykl wyposażony w akcesoria dodatkowe.

RIDE-BY-WIRE ELECTRONIC THROTTLE SYSTEM

Układ elektronicznego sterowania przepustnicą wykorzystuje 32-bitowy moduł ECM, co umożliwia dużo dokładniejsze sterowanie mocą jednostki napędowej. ECM sprawia, że poszczególne systemy lepiej współpracują na poziomie poszczególnych trybów SDMS (np. bardzo precyzyjna praca dwukierunkowego quickshiftera).

uklad-wspomagajacy-uruchomienie

SUZUKI EASY START SYSTEM

Wspomaganie rozruchu motocykla za pomocą pojedynczego naciśnięcia guzika rozrusznika (bez konieczności przytrzymywania przycisku do chwili zapłonu). Gdy motocykl jest na luzie, nie trzeba wciskać sprzęgła przy rozruchu – w momencie uruchomienia rozrusznik zostaje automatycznie odłączony.

LOW-RPM

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Moc maksymalna 107 KM przy 8500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 100 Nm przy 6 tys. obr./min
Długość całkowita 2265 mm
Szerokość całkowita 940 mm
Wysokość całkowita 1515 mm
Rozstaw osi 1555 mm
Prześwit 165 mm
Wysokość siedziska 855 mm
Masa własna 242 kg
Typ silnika czterosuwowy, chłodzony powietrzem, DOHC, 90° V-twin
Średnica i skok tłoka 100/66 mm
Pojemność silnika 1037 cm³
Stopień sprężania 11,5:1
Zasilanie w paliwo wtrysk paliwa
Rozrusznik elektryczny
System smarowania mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
Zawieszenie - przód odwrócony widelec upside-down, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe
Zawieszenie - tył sprężyna śrubowa, tłumienie olejowe
Kąt główki ramy / wyprzedzenie 25°40' - 110 mm
Hamulce - przód tarczowe, podwójne
Hamulce - tył tarczowe
Opona przednia 110/80R19M/C 59V bezdętkowa
Opona tylna 150/70R17M/C 69V bezdętkowa
Zapłon elektroniczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
norma Euro Euro 5
emisja spalin (g/km) (WMTC) 120 g/km
zużycie paliwa (l /100 km) (WMTC) 5,2 l/100 km wg WMTC
Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) 3 mapy (A, B, C)
Suzuki Traction Control System (STCS) 3 ustawienia + wyłączenie
QuickShifter tak

NOWY WYŚWIETLACZ LCD, ERGONOMIA I PRZYDATNE WYPOSAŻENIE

NOWOCZESNE OŚWIETLENIE LED

Pionowe reflektory „w stylu Suzuki” doskonale oświetlają drogę przed motocyklem. Warto wspomnieć, że wszystkie światła (także tylne, kierunkowskazy oraz pozycyjne) są w technologii LED. W porównaniu do reflektorów, które mają zwyczajne żarówki, diody są trwałe i bardziej energooszczędne.

NOWY WYŚWIETLACZ LCD

Suzuki V-Strom 1050 jest wyposażony w kolorowy, 5-calowy wyświetlacz TFT LCD, który – tak jak w siostrzanym modelu 1050 DE - pełni rolę wielofunkcyjnej tablicy przyrządów. Panel jest bardzo czytelny i przejrzyście przekazuje wszystkie informacje. Obrotomierz pełni podwójną funkcję. Jest nie tylko programowalnym wskaźnikiem obrotów, który zaczyna migać, gdy tylko silnik osiągnie ustawioną wcześniej prędkość. Dodatkowo wskazuje również alerty i ostrzeżenia. Widoczność o każdej porze dnia i nocy poprawiają ustawienia wyświetlacza w trybie dziennym (białe tło) lub nocnym (tło czarne).

INTUICYJNE, ERGONOMICZNE PRZEŁĄCZNIKI

Przełączniki w najnowszym V-Stromie tak rozmieszczono, aby szybko i bez tracenia czasu na ich szukanie (a więc minimalizując rozpraszanie uwagi kierowcy) uzyskać dostęp do poszczególnych funkcji czy trybów. Dla przykładu tryby S.I.R.S zmienia się przełącznikiem, a następnie przyciskami „góra/dół” umieszczonymi po lewej stronie kierownicy. W łatwy sposób można również uruchomić bądź wznowić tempomat (dedykowany przycisk na przełączniku po prawej stronie kierownicy).

GNIAZDO USB I DC12V

Po lewej stronie ekranu znajduje się gniazdo USB, które przydaje się np. do naładowania smartfona. Pod kanapą ukryto gniazdo DC12V, które może stanowić źródło zasilania dla urządzeń zewnętrznych.

UWAGA:

Korzystanie z portu USB, gdy silnik pracuje na biegu jałowym lub jest wyłączony, może prowadzić do wyładowania akumulatora.

* Nie ładuj żadnych urządzeń, gdy pada deszcz lub podczas mycia motocykla.* Zawsze zakładaj osłonę gniazda, gdy z niego nie korzystasz.Nieprzestrzeganie powyższych zaleceń może prowadzić do awarii i uszkodzenia motocykla lub ładowanych urządzeń.

KOLORY

Candy Daring Red  Metallic Mat Black No. 2

Candy Daring Red Metallic Mat Black No. 2

Glass Mat Mechanical Gray  Metallic Mat Black No. 2

Glass Mat Mechanical Gray Metallic Mat Black No. 2

Metallic Reflective Blue  Metallic Mat Black No. 2

Metallic Reflective Blue Metallic Mat Black No. 2

Glass Sparkle Black  Metallic Mat Black No. 2

Glass Sparkle Black Metallic Mat Black No. 2

CENNIK

Rok modelowy 2023Rok produkcji:

ModelCena
V-Strom 1050 66 900,00 zł

AKCESORIA

Oryginalne akcesoria Suzuki zamienią każdą przejażdżkę Nowym V-Stromem w niezapomnianą wyprawę
Zestaw lamp przeciwmgłowych LED

ZESTAW LAMP PRZECIWMGŁOWYCH LED

Zestaw świateł diodowe skuteczniej oświetla drogę w trudnych warunkach drogowych lub w czasie jazdy terenowej.

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Rurowa osłona silnika

RUROWA OSŁONA SILNIKA

Wykonana z powlekanej proszkowo rury stalowej z mocowaniem do ramy zapewniającym maksymalną sztywność i ochronę.

Aluminiowa osłona łańcucha

ALUMINIOWA OSŁONA ŁAŃCUCHA

Wykonana z powlekanego proszkowo w kolorze czarno-srebrnym stopu aluminium, z logo V-Strom, zastępuje osłonę fabryczną.

Podgrzewane manetki

PODGRZEWANE MANETKI

Nie ma złej pogody, gdy wyposażysz się w najlepszy sprzęt. Bez względu na to, jak jest zimno, podgrzewane manetki zapewnią odpowiednią ciepłotę dłoniom podczas jazdy.

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Poszerzony podnóżek

POSZERZONY PODNÓŻEK

Czarny, amortyzowany, z zakresem regulacji do przodu ok. 10 mm (przód - tył) i 3 ustawieniami umożliwiającymi zmianę wysokości w zakresie 20 mm. Komplet na prawą i lewą stronę.

Obniżone siedzisko

OBNIŻONE SIEDZISKO

Obniżone o 30 mm w stosunku do standardowego siedziska, zapewnia bezpieczniejszą pozycję stojącą niższym kierowcom. Łatwy montaż w miejsce standardowego siedziska. Dostępne dwie wersje kolorystyczne:

  • Szaro - czarne
  • Niebiesko - czarne

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Podwyższone siedzisko

PODWYŻSZONE SIEDZISKO

Podwyższone o 30 mm w stosunku do standardowego siedziska – bardzo wygodne rozwiązanie dla wyższych kierowców. Łatwy montaż w miejsce standardowego siedziska. Dostępne dwie wersje kolorystyczne:

  • Szaro - czarne
  • Niebiesko - czarne

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Naklejka ozdobna koła (szara)

NAKLEJKA OZDOBNA KOŁA (SZARA)

Naklejka ozdobna na rant obręczy przedniego lub tylnego koła z logo V-Strom (kolor szary).

Naklejka ozdobna koła (czerwona)

NAKLEJKA OZDOBNA KOŁA (CZERWONA)

Naklejka ozdobna na rant obręczy przedniego lub tylnego koła z logo V-Strom (czerwona).

Folia ochronna na zbiornik paliwa

FOLIA OCHRONNA NA ZBIORNIK PALIWA

Naklejki ochronne z bezbarwnej folii samoprzylepnej, zabezpieczające powierzchnię zbiornika przed zarysowaniem w okolicy kolan (dwie sztuki).

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Tankbag duży

TANKBAG DUŻY

Wykonany z wytrzymałej tkaniny nylonowej z odblaskowymi lamówkami. Regulowana pojemność od 11 do 15 litrów, w zestawie pokrowiec przeciwdeszczowy, nylonowa nakładka mocowania i pas naramienny. Maksymalne obciążenie: 2,5 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Tankbag mały

TANKBAG MAŁY

Wytrzymały aluminiowy czarny kufer centralny o pojemności 38 litrów i maksymalny obciążeniu 3 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

Aluminiowy kufer centralny (czarny / srebrny)

ALUMINIOWY KUFER CENTRALNY (CZARNY / SREBRNY)

Wytrzymały aluminiowy czarny lub srebrny kufer centralny o pojemności 38 litrów i maksymalny obciążeniu 3 kg. Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowanie (oddzielny element)

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Zestaw aluminiowych kufrów bocznych (czarnych / srebrnych)

ZESTAW ALUMINIOWYCH KUFRÓW BOCZNYCH (CZARNYCH / SREBRNYCH)

Zestaw wytrzymałych aluminiowych czarnych lub srebrnych kufrów o pojemności 37 litrów i maksymalnym obciążeniu 3 kg (każdy). Maks. prędkość jazdy: 130 km/h.

UWAGA: Wymagane mocowania - stelaże (oddzielne elementy)

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Szyba turystyczna

SZYBA TURYSTYCZNA

Podwyższona o 80 mm w stosunku do szyby standardowej szyba turystyczna zapewnia lepszą ochronę przed wiatrem w czasie dalekich podróży.

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

Zestaw regulacji szyby

ZESTAW REGULACJI SZYBY

Zestaw umożliwiający regulację wysokości szyby w zakresie 50 mm.

* Na zdjęciu pokazany został model Suzuki V-Strom 1050 DE

WIĘCEJ NA STRONIE SUZUKI.PL

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ? ZADZWOŃ 605241787

Informacje dodatkowe

Producent SUZUKI

Napisz własną recenzję

Oceniasz: SUZUKI V-STROM 1050

Tagi produktów

Użyj spacji aby rozdzielić tagi, apostrofów (') aby wpisać frazy.