NA CO DZIEŃ I… OD ŚWIĘTA!
V-Strom 1050 jest na co dzień, na drogi twardsze lecz też takie nieco gorszej jakości. Wszechstronność tej maszyny gwarantuje prześwit 16,5 cm, ale też odpowiednio wytrzymałe podwozie i mocny silnik. Motocykl ma aluminiowe podnóżki i osłonę silnika z tworzywa. Pod względem funkcjonalności czy elektronicznych systemów wspomagających kierowcę jest godnym następcą Suzuki V-Strom 1050XT, które wprowadzono do sprzedaży w roku modelowym 2020.
DWIE DEKADY V-STROMA
DESIGN i DNA SUZUKI
W 1988 roku w pustynnym rajdzie Paryż-Dakar zadebiutowało Suzuki DR-Z800. Przedni błotnik tego wyczynowego motocykla jest znakiem charakterystycznym terenowych maszyn rodem z designerskiego centrum Suzuki w Japonii. Nowy V-Strom 1050 - zaprojektowany z dbałością o poprawę komfortu podczas długodystansowych wypraw - pozostaje wierny sylwetce protoplasty ze świata cross-country.